(Oslo/Stavanger, 7. april 2025) Ønsker du deg automatisk håndtering av fakturering, kostnadssplitt og kostnadsfordeling? En løsning uten manuelt arbeid som sparer masse tid og reduserer risiko for feil?
Fordeling av kostnader og miljødata til leietakere kan løses på et blunk. Også når flere leietakere deler bygg, fellesområder og forbruket varierer.
Vår digitale leietakerfakturering har automatisert fordeling og fakturering basert på faktisk forbruk. Det gir forutsigbarhet for alle parter, og reduserer risikoen for feil og unødvendig administrasjon.
Vi integrerer sømløst med kontraktsforvaltningssystemene du allerede bruker, og gir deg presise data. Systemet viser i tillegg muligheter for å kutte forbruk, kostnader og CO2-utslipp.
Leietakere får tilgang til sitt eget forbruk i sanntid og gode rapporter som viser hvordan de kan redusere sitt forbruk, sine kostnader og forbedre inneklimaet hos seg.
– Med vår løsning kan leietakerne kan se hva de bruker, når og hvorfor, og uten å måtte kontakte noen. Lett tilgjengelig oversikt gir mer fornøyde leietakere, sier Kjartan Kopren regionleder vest hos Noova.
Leietakerne kan også henvende seg direkte til Noova ved spørsmål om energi. Det gjør det enklere for både eier og leietaker, og skaper trygghet i hverdagen.
Bedre kommunikasjon og datadeling bidrar til økt leietakertilfredshet og en mer bærekraftig drift. Og en fornøyd leietaker fornyer leieavtalen.
