Skip to content
Noova new webpage
Monica Hatlestad20 Mar 20232 min read

Ny profil for å gi deg tryggheten, innsikten og kunnskapen du trenger

Noova startet som et energiselskap, med et mål om å selge minst mulig energi til kunden. I takt med det økende fokuset på miljø og bærekraft, har vi utviklet teknologi som hjelper bedrifter med å ta bærekraftige valg rundt energibruk. Vi har sett at det er nettopp her vår styrke ligger - det er her vi gjør en reell forskjell for kundene våre. 

Produktet vårt er i stadig utvikling, og vi ønsket oss en profil som samsvarte mer med våre verdier og hvem vi er for kundene våre. Vår nye profil skal gjenspeile vårt engasjement for å skape en bærekraftig fremtid, og positive endringer i energibransjen.

Vi ønsker med dette også å vise vår lidenskap for innovasjon og kontinuerlig forbedring, noe som også reflekteres i produktene og tjenestene vi tilbyr. 

 

Hva betyr dette for deg? 

Du vil fremover merke at vi jobber for å gi deg den tryggheten, innsikten og kunnskapen du trenger for å redusere både tid og kostnader rundt energibruk. Så hvordan gjør vi dette?

Jo, du vil se at flere ting ser annerledes ut. Vi har fått ny logo, og hjemmesiden vår har fått et løft for å bli mer brukervennlig. Vi har fått en egen blogg, Energibloggen, hvor vi fremover vil dele kunnskapsartikler for å hjelpe deg med et mer bærekraftig forbruk. 

I tillegg til bloggartikler vil du også kunne motta nytt og spennende innhold i form av webinarer, nyhetsbrev og kundeseminarer. Vi har et eget ressurssenter hvor hensikten er at du som kunde skal slippe å bruke tid på å lete opp informasjon på egenhånd. 

Her vil du finne svar på vanlige spørsmål og problemer, samt få tilgang til nye artikler, videoklipp, veiledninger og annet innhold som kan hjelpe deg å utnytte produktene og tjenestene våre bedre.

 

Fra energiselskap til bærekraftig teknologipartner

Vi har lenge vært en ledende aktør innen energiovervåkning, og nå vil vi være enda tydeligere på hvordan kundene våre kan bruke Noovas plattform til å få innsikt i eget forbruk – enten målet er å justere eller opprettholde god kontroll. Vi har skapt gode resultater for kundene våre, og vil fremover dele hvordan man bør jobbe med dataen vi tilbyr for å gå over til et mer bærekraftig forbruk. 

Vi er stolte av resultatene vi har skapt for våre kunder, og ønsker å fortsette å dele vår ekspertise for å hjelpe flere med å redusere sitt miljøavtrykk. La oss sammen skape en mer bærekraftig fremtid! 

RELATERTE INNLEGG